Adesnse sau Chitika ?


  Atentie , aviz proprietatarilor de bloguri ori site-uri care castiga din PPC;

Recent am gasit dupa mai multe cautari repetate un site ce te plateste aproape 70% fata de cum te plateste adsense. 

 Ce vreau sa spun?
Sigur,multi dintre noi am avut probleme cu cei de la adsense,ne-au inchis contul sau pur si simplu ne-au banat un site pe care nu mai putem folosi adsense din diferite motive.

Cum v-am scris mai sus,am tot cautat si am folosit, de exemplu bidvertiser.Sincer nu mia placut,prea multe pop-uri si bani putini. Faci vizitatorii sa fuga de pe site-ul tau si asta nu este bine.
Apoi am incercat adf.ly. Cam greu cu redirectionarea asta,multi vizitatori nu au rabdare sa treaca prin asta si ...iarasi aceeasi problema mentionata mai sus.
De...era bun adsense dar daca nu am respectat indeajuns conditiile lor! Asta este m-au banat pe acest site.
Si cum va spuneam tot asa pana am ajuns la Chitika.

Sa va spun cateva lucruri despre ei;
De aprope o luna mi-am pus si eu Chitika pe acest blog. Vedeti in partea dreapta bannerul acela 300*600 sau in stanga 160*600. Facand comparatie cu adsense am castigat cam 60% din ceea ce as fi castigat cu ei. Privind in ansamblu este asemanator cu celalalt si iti aduc banii bine meritati. Ce ma bucura cel mai mult este ca nu au pop-uri din acelea enervante si lasa totul la aprecierea vizitatorului. De exemplu am castigat si 0,45 $ pe clik.Poti aduna si referali si vei primi 10 % din valoarea venitului lor.
Chiar daca nu esti banat de adsense,poti merge in paralel cu ambele. 
Parerea mea la inceput este buna despre ei,daca doriti sa incercati si voi ii gasiti pe bannerul de mai jos;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

loading...
1link util